اخبار

برپایی چهارمین روز از نمایشگاه نور علی نور به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

برپایی چهارمین روز از نمایشگاه نور علی نور به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
به‌ همت معاونت فرهنگی دانشجویی و با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، چهارمین روز از نمایشگاه نور علی نور به مناسبت ایام پرفروغ دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.

به‌همت شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، به‌مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی، چهارمین روز از نمایشگاه نورعلی نور در محوطه‌ی ساختمان شماره دو و در تاریخ ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

 

در این مراسم با برگزاری موسیقی زنده توسط گروه موسیقی نهفت، گروه موسیقی دانشجویی دانشگاه و پخش فیلم یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب گرامی‌داشته شد.

 

سایر برنامه‌های چهارمین روز از نمایشگاه نورعلی نور به شرح زیر بود:

اجرای موسیقی زنده توسط گروه موسیقی نهفت، دانشجویی دانشگاه

-پخش فیلم طنز اخراجی‌های دو به‌همت کانون فیلم دانشگاه

-ایستگاه صلواتی نذری به‌همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

-ارائه‌ی محصولات و آثار مذهبی و قرآن به‌همت مرکزو کانون‌های قرآن و عترت

و.....

--هم‌چنین در این نمایشگاه، غرفه کتاب شعر و ادب به همت کانون ادبی دانشگاه و غرفه طراحی، خوشنویسی و صنایع دستی به همت کانون‌های نقاشی، خوشنویسی و صنایع دستی به ارائه محصولات و معرفی آثار خود پزداخته و نیز آثار برگزیدگان یازدهمین جشنواره سیمرغ نیز به نمایش گذاشته شد. همچنین غرفه ایستگاه جهادی پایش سلامت و سبک زندگی سالم نیز به همت کانون های فعالیت های جهادی، سبک زندگی سالم، دست های آسمانی، سلامت، برترین ها و انجمن فوریت پزشکی به کار خود ادامه داند.

 

 لازم به‌ذکر است در حین مراسم نمایشگاه، جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز به‌همت کانون‌های: خیریه امام علی(ع)، دحک، دست‌های آسمانی، مددکاری اجتماعی، فعالیت‌های جهادی و هلال احمر فعالیت خود را آغاز نمودند.

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید