اخبار

نشست صمیمی و ضیافت افطاری فعالین دانشجویی دانشگاه به میزبانی معاونت فرهنگی و دانشجویی

نشست صمیمی و ضیافت افطاری فعالین دانشجویی دانشگاه به میزبانی معاونت فرهنگی و دانشجویی

به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در هجدهمین شب از ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری و نشست صمیمانه مسئولین فرهنگی دانشگاه با دانشجویان فعال انجمن‌های علمی، کانون‌ها، هیات‌های مذهبی، تشکل‌ها و نشریات در مسجد امام صادق (ع) واقع در دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش مفدا کرمانشاه، در این ضیافت الهی که با حضور دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر محمدرضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر فاطمه حدادیان مدیر فرهنگی و فوق برنامه و همچنین روسای ادارات فرهنگی، فوق برنامه و مرکز قرآن وعترت حضور داشتند، فعالین فرهنگی توانستند بدون واسطه نقطه نظرات، مطالبات و پیشنهادات خود را با مسئولین دانشگاه مطرح کنند.

در ابتدای این محفل نورانی ترتیل خوانی و طنین انداز شدن آیات کلام‌الله مجید معنویت خاصی به این ضیافت دانشجویی داد که در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین محبی پس از ارائه بیاناتی در خصوص برکات ماه رمضان و همچنین شب‌های پرفضیلت قدر بر مسئله جوانی جمعیت و ازدواج دانشجویی و جوانان تاکید کرد.

در ادامه دکتر محمدی رئیس دانشگاه ضمن شنیدن مطالبات دانشجویان در خصوص تامین فضای فیزیکی مورد نیاز برای فعالیت های دانشجویان قول مساعدت داد و اظهار داشت که فعالیت تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون ها از هسته‌های ی مهم فعالیت هر دانشجویی است و صرف وقت در کارهای معنوی و فرهنگی بسیار ارزشمند است.

وی خاطر نشان کرد در شرایط فعلی مشکل اصلی دانشجویان انگیزه پایین و نا امیدی است که راهکار آن جذب حداکثری دانشجویان در امور علمی، فرهنگی و مذهبی و قرار گرفتن در فضای دانشگاه می‌باشد.

رئیس دانشگاه در خصوص جوانی جمعیت از تاسیس یک مرکز ناباروری توسعه یافته خبرداد که در حال تاسیس و تامین تجهیزات می‌باشد و همچنین احداث خوابگاه در فضای خارج از دانشگاه با اولویت بندی جهت اسکان دانشجویان متاهل را نیز از دیگر اقدامات در دست انجام برشمرد.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم سراسر نور از دو زوج دانشجو که عضو کانون‌های مذهبی بودند نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در پایان همه‌ی حاضرین نماز را به جماعت خواندند و به سفره افطاری میهمان شدند.

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید