اخبار

پایان سه روز بندگی خالصانه(اعتکاف رمضانیه)

پایان سه روز بندگی خالصانه(اعتکاف رمضانیه)

آیین معنوی اعتکاف دانشجویی با حضور جمعی از دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، به همت اعضای هیئت مذهبی صاحب الزمان(عج) و همکاری مدیریت فرهنگی و امور فوق برنامه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ماه مبارک رمضان به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مفدا کرمانشاه، لحظات ناب راز و نیاز با خدا با هیچ لحظه ای قابل قیاس نیست، تو می گویی او می شنود، او در آیه آیه قرآن با تو صحبت می کند و بنده سیراب از عشق الهی می شود.

از این رو در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این مراسم معنوی با استقبال گسترده دانشجویان و با برگزاری برنامه های معتددی برگزار گردید تا دانشجویان در کنار تحصیل به یادگیری آموزه های دینی و معنوی نیز بپردازند.

دانشجویان معتکف که در میان آنها دانشجویان بین الملل از کشورهای عراق و پاکستان نیز حضور داشتند، پس از سه روز عبادت در مسجد امام صادق(ع) دانشکده پزشکی و در فروردین ۱۴۰۲ با این روزهای شیرین بندگی وداع کردند.

مراسم اعتکاف امسال همزمان با شبهای احیا توسط هیئت دانشجویی صاحب الزمان(عج) برگزار گردید و برگزاری حلقه های معرفتی، سخنرانی مذهبی و دوره های اعتقادی، آیین تشییع یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس، محفل انس با قرآن کریم، احیای شب های قدر و... بخشی از برنامه های برگزار شده در این مراسم پرفیض سه روزه بود.

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ۰۸:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید