اخبار

پایگاه اطلاع رسانی مفدا کرمانشاه با تکیه بر دانشجویان توانمند در مسیر حرفه‌ای شدن است

پایگاه اطلاع رسانی مفدا کرمانشاه با تکیه بر دانشجویان توانمند در مسیر حرفه‌ای شدن است

دکتر افسون سلطانی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی:

پایگاه اطلاع رسانی مفدا کرمانشاه با تکیه بر دانشجویان توانمند در مسیر حرفه‌ای شدن است

 

مدیر پایگاه اطلاع رسانی مفدا کرمانشاه، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: مفدا کرمانشاه در چند سال گذشته همواره رتبه‌های یک و دو کشوری در بین ۶۶ شعبه دانشگاهی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت را به خود اختصاص داده است.

دکتر افسون سلطانی مدیر پایگاه اطلاع رسانی مفدا کرمانشاه در گفت‌وگو با میز خبر مفدا کرمانشاه ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: مسلماً نام‌گذاری مناسبتی این روز گویای اهمیت، نقش‌آفرینی، حساسیت و اثرگذاری این حرفه در دنیای معاصر است. این روز فرصتی اسـت تا نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم مرور کنیم و بهانه‌ای است تا دست کم یک روز در سال روابط عمومی ها، خود موضوع خبر و گزارش خبرنگاران باشند.

دکتر سلطانی گفت: مفدا کرمانشاه در مسیر توسعه و پیشرفت است،‌ و خوشبختانه به سوی ایفای نقش حرفه‌ای خود و اثرگذاری بیشتر در مناسبات فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی، صنفی، رفاهی، ورزشی، پژوهشی و... گام برمی‌دارد.

 

همچنین سلطانی کار در روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را متمایز از دیگر روابط عمومی‌ها خواند و ابراز داشت: خدمت در این معاونت، تفاوت‌های بسیاری با دیگر سازمان‌ها و ادارات دارد و علی رغم حجم بسیار زیاد اخبار و کار در ساعات خارج از تایم اداری این معاونت در مقایسه با دیگر سازمان ها، این پایگاه اطلاع رسانی در چند سال گذشته همواره رتبه های یک و دو کشوری در بین ۶۶ شعبه دانشگاهی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت را به خود اختصاص داده است.

 

سلطانی با تأکید بر اینکه نقطه قوت مفدا کرمانشاه، اهتمام و همت کارشناسان این بخش و حضور دانشجویانی خلاق، پویا و متخصص است توضیح داد: در روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تلاش شده با وجود نیروی های سازمانی کم، با استفاده از ظرفیت گسترده دانشجویان مستعد علاقه‌مند و تلاشگر، وظایف به خوبی انجام شود.

 

مدیر روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی مفدا کرمانشاه بیان کرد: نوع کار روابط‌عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شده تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود. زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها و مدیریت بحران در شرایط پراسترس و تنش زا هستند. بنابراین داشتن روحیه بالا و انعطاف‌پذیر و همچنین سعه صدر از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی یک مدیر روابط عمومی است.

 

وی افزود: وقتی همه آرام روی صندلی هایشان به چیزی جز برنامه ها توجهی ندارند، قلب کارگزاران روابط عمومی است که با سرعتی مضاعف در سینه می‌تپد و نگران لحظه لحظه اجرای برنامه و سخنان گفته شده هستند. و وقتی همه در حال ترک محل برگزاری برنامه هستند، این خبرنگاران هستند که پس از همه تلاش ها نگران دست نوشته ها و بازخورد خبری مناسب هستند.

 

سلطانی گفت: مدیران روابط عمومی و کارگزاران موفق این عرصه باید تحلیل گر و آشنا به سواد رسانه‌ای باشد و از همه مهم‌تر اینکه سعی داریم همکاران دانشجوی ما در مفدا کرمانشاه توانمند شوند و برای توانمندسازی روابط عمومی‌ها برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی در طی سال پیش بینی کرده‌ایم.

دکتر سلطانی در پایان افزود: ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر همکارانم و جامعه بزرگ دانشجویان همکار مفدا کرمانشاه، فعالیت های یک ساله شان در این پایگاه اطلاع رسانی تشکر می کنم و این مناسبت را تمامی به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم لطف خداوند و تلاش این عزیزان ضامن سلامت و فرهنگ دانشجویان و مخاطبان عزیزمان باشد.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید