اخبار

نشست معاون فرهنگی و دانشجویی با دبیران شورای صنفی دانشجویان

نشست معاون فرهنگی و دانشجویی با دبیران شورای صنفی دانشجویان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست با دبیران شورای صنفی دانشجویان:

با حضور فعال اعضای شورا صنفی، با تمام توان در این مسیر رفع مشکلات دانشجویی گام برمی داریم

شورای صنفی

با هدف پیگیری مشکلات صنفی، رفاهی دانشجویان نشست مسئولین دانشگاه با اعضای شورای صنفی مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شامگاه سه‌شنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در مجتمع فرهنگی بوستان انقلاب برگزار شد.

به گزارش مفدا کرمانشاه، جلسه‌ی اعضای شورای مرکزی صنفی دانشجویان با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی، مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه و مدیران و روسای ادارات معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

در این نشست اعضای شورای صنفی دانشجویان مسائل و مشکلات مورد نظر خود را بیان نمودند که پس از استماع صحبت‌های دانشجویان و توضیحات مسئولین معاونت، مقرر شد جلسات با اعضا شورای صنفی ادامه یابد و موضوعات آموزشی، پژوهشی و دانشجویی با حضور معاونین بخش‌های مرتبط به‌صورت مجزا در جلسات آتی پیگیری و بررسی شود.

دکتر محمدرضا غلامی در این نشست، با سعه صدر ضمن پاسخگویی به تمامی مسائل مطرح شده توسط دانشجویان بیان کرد: ما شما را به عنوان نمایندگان دانشجویان در سطح دانشگاه می‌شناسیم و امروز گرد هم آمده‌ایم تا با همفکری، مسائل و مشکلات را شناسایی و مرتفع نماییم و خدا را شاکر هستیم که با وجود شوراهای صنفی دانشجویی در دانشگاه، یک بستر مناسب برای تعامل متقابل بین دانشجویان با مسئولین ایجاد شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محبی نیز در ادامه عنوان کرد: علم برای کشور سلطنت و آقایی می‌آورد و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همین راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته است و آنچه عیان است این است که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جمله دانشگاه‌های موفق کشور است و در کنار مشکلاتی که دارد موفقیت‌های بینظیری نیز کسب کرده است.

این مقام مسئول در ادامه خطاب به اعضای شورای صنفی بیان داشت: شما نمایندگان مجموعه دانشجویان دانشگاه هستید و تلاش بر این دارید تا با روشنگری، مسائل و مشکلات سطح دانشگاه حل شوند. لذا دغدغه تیم مدیریتی دانشگاه نیز رفع همین مشکلات است و ما از اعضای فعال شورای صنفی خواستاریم کماکان مسائل و مشکلات دانشجویان را با ما در میان بگذارند تا با همفکری با یکدیگر راه‌حل هایی را در جهت تسریع هرچه بهتر مشکلات دریابیم.

دکتر بیگلری رئیس دفتر و مشاور رئیس دانشگاه در ادامه جلسه ضمن تشکر از تلاش تیم معاونت فرهنگی و دانشجویی، از دبیران شورای صنفی خواست که همانگونه که مطالبات خود را بیان کردند پیگیر باشند که بتوانند به نتیجه برسند و همچنین پیشنهادات خود را همراه با راهکار بیان کنند که مسئولین‌ با رعایت سلسله مراتب بتوانند مشکلات را حل کنند.

بیگلری خاطر نشان کرد ما بسیار خرسندیم که در جریان خواسته‌ها و نیازهای شما قرار گرفتیم و شما دانشجویان عزیز بدون واسطه با ما مطالبات خود را بیان کردید و ان شالله بتوانیم با تداوم جلسات این چنینی، با رعایت اولویت به تک تک نیازهای شما رسیدگی کنیم.

در ادامه هریک از دبیران نقطه نظرات و مشکلات دانشکده‌ها و خوابگاه ها را با محوریت مسائل آموزشی، ورزشی و رفاهی بیان کردند و هرکدام از اعضای شورای صنفی دانشجویی با تاکید بر موضوع تغذیه، خوابگاه، ایاب و ذهاب، پارکینگ، کتابخانه و ... و همچنین مواردی در راستای کیفیت، کمیت و نحوه توزیع غذا در خوابگاه‌ها را مطرح نمودند و مقرر شد تا راهکارهای حل این موضوع توسط مدیریت دانشجویی و دبیر کل شورای صنفی دانشجویان شناسایی و اجرایی شود.

در پایان دکتر پرستو عباسپور مدیر دانشجویی و قائم مقام معاونت فرهنگی و دانشجویی با سعه صدر و بلندنظری پیشنهادات، انتقادات و سوالات مطرح شده توسط تک به تک دانشجویان را شنیدند و ضمن پاسخگویی به دانشجویان و قول مساعدت جهت پیگیری موارد ذکر شده در حیط کاری خود، توضیحات تکمیلی را از روند خدمات رفاهی، تامین بودجه و اعتبارات و برنامه‌های پیش رو را ارائه داد و بیان داشت ما معتقد هستیم که تا رسیدن به حد ایده آل فاصله داریم و برای دستیابی به آن تمام تلاشمان را می‌کنیم.

۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید