اخبار

ذهن زیبا قدم مهمی در به‌ روز رسانی اطلاعات دانشجویان در زمینه روانشناسی است

ذهن زیبا قدم مهمی در به‌ روز رسانی اطلاعات دانشجویان در زمینه روانشناسی است

برگزیده چهارمین مسابقه رویدادهای ذهن زیبا:

ذهن زیبا قدم مهمی در به‌ روز رسانی اطلاعات دانشجویان در زمینه روانشناسی است

خوابگاه

دانشجوی برگزیده چهارمین مسابقه رویداد ذهن زیبا در گفتگو اختصاصی خود با خبرنگار روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی کرمانشاه گفت: سلسله رویدادهای ذهن زیبا به ما کمک می‌کند چگونه بتوانیم در تحصیل، شغل و ازدواج به موفقیت برسیم و شکست نخوریم.

به گزارش  روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی کرمانشاه، پس از برگزاری مسابقه چهارم از سلسله رویدادهای ذهن زیبا با موضوع موفقیت( اکران حماسه ملبورن) که به صورت اینترنتی و در قالب طرح سوال برگزار شد، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانستند جزء برگزیدگان این مرحله باشند.

ساناز جلال رومی دانشجوی کارشناسی ناپیوسته مامایی یکی از این دانشجویان بود که با او درباره "ذهن زیبا" به گفتگو نشستیم.

رویداد ذهن زیبا را چگونه می بینید؟ به نظر من سلسله رویداد ذهن زیبا بسیار عالی و کاربردی است. با توجه به اینکه روز به روز نیاز جامعه به دانش و اطلاعات روانشناسی بیشتر می شود، ذهن زیبا قدم اصلی و مهمی را در پر کردن این خلا به خصوص در بین دانشجویان برداشته است.

آیا توانسته کمکی به شما در حوزه تصمیمات شخصی و زندگی شما کند؟ بله قطعا؛ دانش، اطلاعات آدم را در مسائل زندگی که کاربردی هستند بالا می‌برد و به کار بستن اطلاعات روانشناسی در همه زمینه‌های زندگی نقش به سزایی خواهد داشت.

کدام موضوع یا کدام بخش برای شما جالب و برجسته بوده ؟ تاب آوری و مهارت حل مساله.

موضوعاتی که شما برای این برنامه پیشنهاد می‌دهید که در قسمت های بعد پخش بشود چیست ؟ مهارت ارتباطی، آسیب های روابط عاطفی در دانشجویان و مدیریت آن، معیارهای انتخاب همسر، مهارت خود کنترلی بر بهبود روابط. ..

برای اینکه دانشجویان دیگر این برنامه را ببینند چه توصیه ای دارید؟ به نظرم برای جذب دانشجویان به این برنامه لازم است موضوعات بر حسب نیاز روانشناختی دانشجویان برنامه ریزی شوند. همچنین اساتیدی که مورد قبول همه دانشجویان هستند، برنامه را معرفی کنند و اطلاع رسانی گسترده‌ای در رسانه‌های دانشگاهی صورت گیرد. یکی از راه های بالا بردن کیفیت و اثرگذاری برنامه می‌تواند این باشد که مهمان به صورت حضوری در خوابگاه‌ سخنرانی کند.

ممنون از وقتی که گذاشتید.

۲۹ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید