اخبار

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

دهه فجر

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

دکتر غلامی

دکتر محمدرضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مفدا کرمانشاه با صدور پیامی ایام الله دهه مبارک فجر را به دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبریک گفت

به گزارش مفدا کرمانشاه، دکتر محمدرضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، ملت همیشه بیدار در صحنه و دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا اسرا - (آیه ۸۱)

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است

دهه فجر همواره تداعی گر حماسه ی بلند ملتی است که در سایه رهبری و هدایت امام و مقتدای خود، در جهت میل به آرمان هایش قیام کرد و به پیروزی رسید.

این ایام از تاریخ باشکوه ایران، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه ه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

بهمن ماه، یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

دهه فجر امسال و طلوع چهل و پنجمین خورشید پیروزی، در کنار سرفرازی و سربلندی ملت مسلمان ایران، فریادهای سرخ و جاودانی علیه کفر و استبداد را در کنار موفقیت‌های عرصه های علمی و دانشگاهی یادآوری می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل و شهدای گرانقدر، دهه مبارک فجر را به کارکنان، اساتید و دانشجویان عزیز دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش و همدلی بیشتر، همچنان پرتلاش در عرصه علم، عمل و سازندگی رو به سوی افق های روشن حرکت کنیم.

 

دکتر محمدرضا غلامی
معاون فرهنگی و دانشجویی

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید