اخبار

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان، ماه بهار قرآن

Ramadan- dr.gholami

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان، ماه بهار قرآن

تبریک ماه رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، دکتر محمدرضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی حلول این ماه پربرکت را به دانشگاهیان تبریک گفت.

متن پیام تبریک دکتر محمدرضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به شرح ذیل می باشد:

فرارسیدن ماه رمضان، فرصتی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس پروردگار بیندیشیم و در تمامی لحظات این ماه پربرکت، در میهمانی پروردگار به کسب درجات معنوی بپردازیم.

ماه برکت و کرامت، "رمضان کریم"، فرصتی است برای کسانی که به رضایت معبود خویش می اندیشند. رمضان عید اولیای الهی و بهار قرآن است. ماهی که شب قدرش ظرف نزول قرآن است. امیدوارم همگی از سفره پربرکت فیوضات الهی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل ها و جان ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و در این ماه عزیز، توفیق تقرب به پیشگاهش را ‏به ما مرحمت فرماید.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و ماه عبادت ها و بندگی خالصانه را به کلیه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، قبولی طاعات و عبادات، عاقبت به خیری، سلامتی و توفیقات روزافزون را برای همگان آرزومندم.

 

دکتر محمد رضا غلامی
معاون فرهنگی و دانشجویی

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید