اخبار

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به مناسبت عید سعید نوروز و سال نو

New Year

دکتر غلامی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز فصل بهار، در پیام نوروزی خود ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، از زحمات، تلاش و کوشش‌های فعالان عرصه‌ی علم و دانش به ویژه دانشگاهیان تقدیر کرد.

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

 

خداوند یگانه را سپاس که مجالی عنایت نمود تا سالی سرشار از تعامل، تفاهم، تبادل افکار و تجربیات را پشت سر بگذاریم و توفیقی عطا فرمود تا خدمتگزاری کنیم. اینک در آستانه فصل شکوفایی و آغاز رویش در طبیعت، بهانه‌ای است که در این فصل با تفکر و اندیشه در بازآفرینی طبیعت به نوآوری و نوسازی در کار خود بپردازیم.

این‌جانب آغاز سال۱۴۰۳ را -که با "ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن" متقارن شده- به همه‌ی دانشگاهیان فرهیخته شادباش می‌گویم و ضمن قدردانی از کوشش‌های ارزنده‌ی همکاران عزیزم در معاونت فرهنگی و دانشجویی، برای اعضای محترم هیأت علمی، کارمندان شریف، دانشجویان آینده‌ساز و خانواده‌های گرامی‌شان، نیکوترین احوال و بهترین لحظات را همراه با توفیقات روزافزون طلب می‌کنم.


امید است در پرتو عنایات خداوند منان و توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در سایه رهنمودهای خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با همدلی و همفکری و هم افزایی دانشجویان، اساتید و کارکنان گرامی سالی همراه با عزت، موفقیت و سربلندی در جهت پیشرفت و توسعه علمی و فرهنگی دانشگاه داشته باشیم.

 

دکتر محمدرضا غلامی
معاون فرهنگی و دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید