اخبار

جشن آغاز دهه فجر در دانشگاه

جشن آغاز دهه فجر در دانشگاه
به مناسبت 12 بهمن ماه و آغاز دهه فجر نمایشگاهی با عنوان (( نمایشگاه عکس و روز شمار انقلاب )) در محل ساختمان شماره 1 دانشگاه برگزار می شود

به مناسبت 12 بهمن ماه و آغاز دهه فجر نمایشگاهی با عنوان   (( نمایشگاه عکس و روز شمار انقلاب )) در محل ساختمان شماره 1 دانشگاه برگزار می شود . این نمایشگاه شامل 52 قطعه عکس در قطع 70× 50 سانتی متر مربوط به زندگی حضرت امام خمینی (ره) از بدو تولد تا هنگام رحلت و شامل عکسهای پیش از انقلاب ، زندگی ایشان در قم و نجف و پاریس ، بازگشت به ایران ، عکسهای زمان حنگ تحمیلی و ..... می باشد .

این نمایشگاه همچنین شامل آرشیو روزنامه های کیهان و اطلاعات مربوط به ایام انقلاب می باشد که بعضی اخبار عکسهای ویژه آنها نیز نیز در ابعاد 70× 50 سانتی متر بزرگ شده و به نمایش در آمده است . این نمایشگاه در طبقه همکف و راهروهای                طبقه اول ساختمان شماره 1 بر پاشده است .

همچنین عکسها و فیلمهایی مربوط به روزهای انقلاب که تاکنون که تاکنون در هیچیک از رسانه هاپخش نشده است به صورت اسلاید در محل سالن مرکزی ساختمان   شماره 1 به نمایش در خواهد آمد .

همچنین در روز 12 بهمن ماه از ساعت 30/9 صبح در ساختمانهای شماره 1 و 2 و دانشکده های پزشکی ، دارو سازی ، بهداشت ، پرستای مامایی و پیراپزشکی ، ایستگاه صلواتی برپا شد .

۱۲ بهمن ۱۳۸۷ ۱۰:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید